Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Προς τον προθιπουργό της Ελλάδος κ ΠΑΠΑΔΊΜΑ

Προς το τέβε κεντρικά γραφεία Αθηνών και στον κύριο πρωθυπουργό Κ παπαδίμα

Κύριε πρωθυπουργέ ο κύριος Καρατζαφέρης γιόργος λαίη ότι σε φέραμε γιατί είσαι ο καλύτερος σώστε μας εμάς τους ογδοντάρηδες πεθαίνουμε και άν όχι δεν αντέχουμε στη φυλακή μας οδοιγούν τα χαράτσια απο που να πληρώσουμε τα 555 ευρό την πρώτη δόση και την δεύτερη
555 =1110 ευρώ εγώ περνο 553 ευρώ απο μένα φορολογείτε απο το δώρο του πάσχω 155ευρο μου δίνετε 120 ευρώ το δώρο τον Χριστουγέννων με κρατάτε 153 ΕΥΡΌ μου δίνετε 400 ευρό σας παρακαλώ δεν πέρνο ΕΚΑΣ άλλα κέρδη δεν έχω έγώ δεν είμαι για φορολογία .
ευχαριστώ πολλή .ΓΕΏΡΓΙΟΣ Κ. ΤΖΙΝΗΣ Κομνηνών 36 ΣΈΡΡΕΣ. Δουλέψαμε είναι
αμαρτία να πεθάνουμε στη φυλακή 553 η σύνταξη 555 το χαράτσι 1000 δραχμές την ημέρα πλήρωνα στο ΤΕΒΕ με τα λευτα αγοράζω με αντιπαροχή 5 διαμερίσματα το χρόνο Μου λαίη
ότι έγώ δεν δούλευα καθόμουν είμουν αφεντικό μα υπάρχει λογική τη γράμματα μάθανε

Δεν υπάρχουν σχόλια: