Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ για τους αρρωστους μετα το τσερνομπίλ αποφασισα και εγραψα το προτο βιβλιο και το εστιλα στην ΕΟΦ ΦΟΒΌΜΟΥΝ ΠΟΛΉ οχειροτερος αιωνας είταν ο μεσαίωνας ορκιζα τους αρρωστους θα σε κάνω καλα αλα σαν τζίνης κ Γεωργιοςβοτανολόγος από το 1940 δεν θα το πίτε σε κανέναν

Ο Γιατρος ο ηταλος είπαι βρίκα τα φαρμακο τον δαχτυλτη για την καρδια και τον καψανε σήμερα παραγουν 1000 τόνους

Παρ ολο που ο lauoisier  Εσασε τα ταμπου  τον 18ο αιώνα και και μετα από 37 μερες
Οκλοντ μπερναρη 2 γαλη βραβευτικαν και στα βιβλια της Β ΤΕΕ ΠΟΥ ΓΡΑΥΤΙΚΑ
Μου τα δόσανε

Εγώ δεν επαψα να φοβάμε με κοινίγισαν πολλά ατομα χοροφίλακες συνταξιούχη 1 γιατρος με τρομοκρατισαν και αποφασισα νομικα μεσο της ΕΟΦ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ Ιπποργπο παιδίας πίρα την πνευματική αδεια

Μετα πίρα το αρθρω 12 ΠΔ και από κή ανιξαν η δρομη τηςς σωτηρίασμου με το νομο κρατους 2121 ΦΕΚ ΝΑ ΠΟΛΟΟΥΝΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ΧΩΡΊς ΑΠΟΔΙΞΕΙ
Αρχη σα  να γραφω 46 βιβλια εγραψα και μεσο ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ

ΕΙΧΑ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ ΝΤΟΥΚΟΜΕΝΤΑ 2 της οικογενιασμου  η ΑΓΓΛΗ ΕΊ[ΑΝ
Θετικα για το παχή εντερο μόνιμη κολικοστομή και λεμφικό θετικά

Εγω από την αγωνια μου φουλ ζαχαρο καρδια πιεση αρχισα τα βότανα και διαψευτικαν όλα κανείς κακό δεν παθαμε ευχαριστό την παναία που με βοίθισε σε πολλά
Το ησραήλ 1 με ακολουθισε αεροπορικος είρθε στα Σερρας ΚΟΙΜΊΘΙΚΕ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ εκανε ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΣ  αρνηθικα να με στίλη στης           ΗΠΑ  

Γιατή στη ΓΕΡΜΑΝΊΑ με αγαπισε ο παππους να με κάνει παιδίτου να παντευτό να βαλο το όνομα του αιδιουτου 16 χρονών το σκότοσαν η Ρωση στον πολεμο

Μου ανειξε καφετερια τα κρασια τα μαγαζια όλα και μετα από 7 μοίνες με εποιτεθικαν 5 γερμανη να μεσκοτοσουν μετα βρίκα τον τροπο αλα ο φόβος μεγαλος
Και εφηγα

Η ΣΕΡΡΕΗ με βωήθισαν και εκανα οικοδομή ιδιόκτιτη και αυτούς τους ευχαριστω
Τα βιβλιαμου κυκλοφορουν www tzihiw g blog spot, COM Kai serres blogs

H ΤΥ ΛΑΊΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΌ ΠΟΥ ΠΟΥΛΝΕ Η ΑΠΤΏΝΕΣ ΜΕ πολλά ευρό
Εγω ο΄ττε καφε  το νερο τηςπηγής σιδιροκαστρα ιαματικο στο πορτολαγος στη δραμα η λασπη ψωρίαση στο αρργος στο χωριο ζωή ψωρίαση νεφρα Ν6 100% ΖΟΧΧΑΔΕς


Δεν υπάρχουν σχόλια: